Yalovalı Genç Bakanlık Gençlik Konseyinden Yer Aldı
Yalovalı Genç Bakanlık Gençlik Konseyinden Yer Aldı
Tarım ve Orman Gençlik Konseyi belirlendi. Konseyde Yalova Koru Beldesinde Süs Bitkileri üretimi yapan Nihal Başkan da yer aldı.
Haber Giriş Tarihi: 24.01.2023 08:45
Haber Güncellenme Tarihi: 01.01.1970 02:00
Kaynak:
Haber Merkezi
yalovamiz.com
Tarım ve Orman Bakanlığının kurduğu ve 18-35 yaş aralığındaki gençlerden oluşan Tarım ve Orman Gençlik Konseyi ile sektörün dinamik ve vizyoner bir yapıya kavuşturulması hedefleniyor. Bu çerçevede Tarım ve Orman Gençlik Konseyi belirlendi. Toprağın, suyun ve çevrenin kıymetinin daha iyi anlaşıldığı günümüzde, tarım ve orman sektörünün yeni bir vizyonla geleceğe hazırlanması gerekiyor. İklim değişikliği, azalan biyoçeşitlilik, küresel gıda krizi, gıda milliyetçiliği, jeopolitik riskler, tarım ve gıdada tekelleşme eğilimleri gibi etkenler, Türkiye Yüzyılında Yeni Tarım ve Orman Vizyonunu zorunlu kılıyor.
Tarım ve Orman Bakanlığının bu kapsamda, ülke nüfusunun önemli bir bölümünü oluşturan 18-35 yaş aralığındaki gençlerin tarım orman sektörüne dahil edilerek, sektörün daha dinamik ve vizyoner bir yapıya kavuşturulması hedefiyle Tarım ve Orman Gençlik Konseyi’ni kurdu.
Tarım ve Orman Gençlik Konseyi, 30 ilde ve her biri farklı sektörde faaliyet gösteren gençler arasından seçilen 10 kadın ve 20 erkek üreticiden oluşuyor. Bakanlığımızın oluşturduğu Gençlik Konseyine Yalova Koru Beldesinde Süs Bitkileri üretimi yapan Nihal Başkan’da seçildi.
Kurulan konseyle gençlerin tarıma ve tarımsal sorunlara daha duyarlı bir duruma getirilmesi, tarımdan ve kırsaldan uzaklaşan gençlerin sosyolojik olarak tarıma yaklaştırılması ve kamu idaresinin gençlerle temasının artırılması amaçlanıyor.
Tarım ve Orman Gençlik Konseyi’nin ilk toplantısı, Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişci, bakan yardımcıları ile bakanlık birim amirleri ve illerden gelen gençlik konseyi temsilcilerinin katılımıyla 6-8 Ocak tarihlerinde Ankara’da gerçekleştirildi.
Bakanlık, bundan sonraki süreçte konsey üyeleri ile daha sık bir araya gelerek gençlerin sektörle ilgili görüş, öneri ve sorunlarını yakından takip edecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yalovalı Genç Bakanlık Gençlik Konseyinden Yer Aldı
Tarım ve Orman Gençlik Konseyi belirlendi. Konseyde Yalova Koru Beldesinde Süs Bitkileri üretimi yapan Nihal Başkan da yer aldı.
Tarım ve Orman Bakanlığının kurduğu ve 18-35 yaş aralığındaki gençlerden oluşan Tarım ve Orman Gençlik Konseyi ile sektörün dinamik ve vizyoner bir yapıya kavuşturulması hedefleniyor. Bu çerçevede Tarım ve Orman Gençlik Konseyi belirlendi. Toprağın, suyun ve çevrenin kıymetinin daha iyi anlaşıldığı günümüzde, tarım ve orman sektörünün yeni bir vizyonla geleceğe hazırlanması gerekiyor. İklim değişikliği, azalan biyoçeşitlilik, küresel gıda krizi, gıda milliyetçiliği, jeopolitik riskler, tarım ve gıdada tekelleşme eğilimleri gibi etkenler, Türkiye Yüzyılında Yeni Tarım ve Orman Vizyonunu zorunlu kılıyor.
Tarım ve Orman Bakanlığının bu kapsamda, ülke nüfusunun önemli bir bölümünü oluşturan 18-35 yaş aralığındaki gençlerin tarım orman sektörüne dahil edilerek, sektörün daha dinamik ve vizyoner bir yapıya kavuşturulması hedefiyle Tarım ve Orman Gençlik Konseyi’ni kurdu.
Tarım ve Orman Gençlik Konseyi, 30 ilde ve her biri farklı sektörde faaliyet gösteren gençler arasından seçilen 10 kadın ve 20 erkek üreticiden oluşuyor. Bakanlığımızın oluşturduğu Gençlik Konseyine Yalova Koru Beldesinde Süs Bitkileri üretimi yapan Nihal Başkan’da seçildi.
Kurulan konseyle gençlerin tarıma ve tarımsal sorunlara daha duyarlı bir duruma getirilmesi, tarımdan ve kırsaldan uzaklaşan gençlerin sosyolojik olarak tarıma yaklaştırılması ve kamu idaresinin gençlerle temasının artırılması amaçlanıyor.
Tarım ve Orman Gençlik Konseyi’nin ilk toplantısı, Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişci, bakan yardımcıları ile bakanlık birim amirleri ve illerden gelen gençlik konseyi temsilcilerinin katılımıyla 6-8 Ocak tarihlerinde Ankara’da gerçekleştirildi.
Bakanlık, bundan sonraki süreçte konsey üyeleri ile daha sık bir araya gelerek gençlerin sektörle ilgili görüş, öneri ve sorunlarını yakından takip edecek.
En Çok Okunan Haberler