Yalova Milli Eğitim Müdürlüğü, Basın ve Halkla İlişkiler Şubesi tarafından merkez ilçe okul yöneticilerine ve sosyal medyadan sorumlu öğretmenlere, “Kurumsal sosyal medya yönetimi” konusunda bir seminer verildi.
Haber Giriş Tarihi: 26.03.2022 09:44
Haber Güncellenme Tarihi: 01.01.1970 02:00
Kaynak:
Haber Merkezi
yalovamiz.com
Halk Eğitimi Merkezi Konferans Salonunda gerçekleştirilen toplantının açılışı Basın ve Halkla İlişkiler Şubesinden Sorumlu Yalova Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Sıddık Badıllı tarafından yapıldı. Teknolojik gelişmelere ve medyanın etkileşim gücüne değinen Badıllı, sosyal medyanın Yalova Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı kurumlar tarafından nasıl kullanılması gerektiğini anlattı. Badıllı, yapılan çalışmaların paylaşılmasında sosyal medyanın önemli bir mecra olduğuna da vurgu yaptı.
Açılışın ardından Basın ve Halkla İlişkiler Şubesinde görevli öğretmen Kübra Karahanoğlu tarafından bir seminer gerçekleştirildi. Karahanoğlu, Milli Eğitim Bakanlığınca yayımlanan "Kurumsal Sosyal Medya Kullanım Kılavuzu" çerçevesinde MEB'e bağlı kurumların sosyal medya hesaplarının kullanılması ve medya içeriklerinin oluşturması konusunda katılımcıları bilgilendirdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi Anlatıldı
Yalova Milli Eğitim Müdürlüğü, Basın ve Halkla İlişkiler Şubesi tarafından merkez ilçe okul yöneticilerine ve sosyal medyadan sorumlu öğretmenlere, “Kurumsal sosyal medya yönetimi” konusunda bir seminer verildi.
Halk Eğitimi Merkezi Konferans Salonunda gerçekleştirilen toplantının açılışı Basın ve Halkla İlişkiler Şubesinden Sorumlu Yalova Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Sıddık Badıllı tarafından yapıldı. Teknolojik gelişmelere ve medyanın etkileşim gücüne değinen Badıllı, sosyal medyanın Yalova Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı kurumlar tarafından nasıl kullanılması gerektiğini anlattı. Badıllı, yapılan çalışmaların paylaşılmasında sosyal medyanın önemli bir mecra olduğuna da vurgu yaptı.
Açılışın ardından Basın ve Halkla İlişkiler Şubesinde görevli öğretmen Kübra Karahanoğlu tarafından bir seminer gerçekleştirildi. Karahanoğlu, Milli Eğitim Bakanlığınca yayımlanan "Kurumsal Sosyal Medya Kullanım Kılavuzu" çerçevesinde MEB'e bağlı kurumların sosyal medya hesaplarının kullanılması ve medya içeriklerinin oluşturması konusunda katılımcıları bilgilendirdi.
En Çok Okunan Haberler