Yalova Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü tarafından Dereköy ve Mecidiye sulama suyu göletlerine toplam 30 bin adet yavru Sazan balığı bırakıldı.
Haber Giriş Tarihi: 17.08.2012 00:00
Haber Güncellenme Tarihi: 01.01.1970 02:00
Kaynak:
Haber Merkezi
yalovamiz.com
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının 2012 yılı balıklandırma programı kapsamında Yalova'da da 2 gölete Sazan yavruları bırakıldı. Pendik Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğünden teslim alınan 30 bin yavru Sazan Balığı Yalova Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü Müdür Yardımcısı Ferhat Han ve Hayvan Sağlığı Yetiştiriciliği ve Su Ürünleri Şube Müdürü Saffet Yıldız tarafından göletlere salındı. Balıklardan 15 bin adeti Çiftlikköy'de bulunan Dereköy Göleti'ne, 15 bin adeti ise Armutlu İlçesindeki Mecidiye Göleti'ne bırakıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
2 Gölete 30 Bin Sazan Bırakıldı
Yalova Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü tarafından Dereköy ve Mecidiye sulama suyu göletlerine toplam 30 bin adet yavru Sazan balığı bırakıldı.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının 2012 yılı balıklandırma programı kapsamında Yalova'da da 2 gölete Sazan yavruları bırakıldı. Pendik Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğünden teslim alınan 30 bin yavru Sazan Balığı Yalova Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü Müdür Yardımcısı Ferhat Han ve Hayvan Sağlığı Yetiştiriciliği ve Su Ürünleri Şube Müdürü Saffet Yıldız tarafından göletlere salındı. Balıklardan 15 bin adeti Çiftlikköy'de bulunan Dereköy Göleti'ne, 15 bin adeti ise Armutlu İlçesindeki Mecidiye Göleti'ne bırakıldı.
En Çok Okunan Haberler