Çiftlikköy ilçesinde bulunan 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde çevre düzenlemesi yapılmaya başlandı. Köprünün altındaki kavşağa toplamda bin 600 adet çiçek ekildi.
Haber Giriş Tarihi: 25.01.2023 09:10
Haber Güncellenme Tarihi: 01.01.1970 02:00
Kaynak:
Haber Merkezi
yalovamiz.com
Çiftlikköy Belediyesi ilçede çevre düzenleme çalışmalarına hızla devam ediyor. Bu çerçevede bir süren beri her hangi bir düzenleme yapılmayan 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nün alt kısmında da çiçeklendirme yapılmaya başlandı. Çiftlikköy Belediyesi ekipleri tarafından startı verilen çevre düzenlemesi çalışmaları kapsamında kavşağa toplam bin 600 adet çiçek dikilecek. Çiçeklerle güzelleşecek olan kavşağın ilçeye çok yakışacağını ifade eden Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, “İlçemizin daha yaşanası bir yer olması adına her alanda çalışmalar yapıyoruz. Çevre düzenleme çalışmaları da bundan bir tanesi. İlçemizde bulunan 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nün alt tarafı başlayan çalışmaların tamamlanması sonrasında çiçeklerle bezeli bir hale gelecek. Ortaya çıkacak görüntü ilçemize çok yakışacak” dedi.
Vatandaşlar da Çiftlikköy Belediyesi tarafından yürütülen çevre düzenleme çalışmalarına tam destek verdiler. Kavşağa çiçeklerle bambaşka bir görüntüye kavuşacağını dile getiren vatandaşlar, “İlçemizden her gün çok sayıda araç geçiyor. Bu kavşak ise trafiğin yükünü taşıyor. İlçemizden geçen herkes burada oluşacak güzel görüntüyü akıllarına kazıyacak ve ilçemizi gittiği yerde şahit olduğu bu güzelliklerle anlatacak. İlçe halkı ise uzun süredir boş duran bu kavşağın çiçeklerle süslenmiş halinin keyfini çıkartacak. Belediye başkanımız Ali Murat Silpagar ve ekibine ortaya koydukları bu güzel çalışmadan dolayı teşekkür ediyor ve çalışmaların bir an önce tamamlanmasını sabırsızlıkla bekliyoruz” diye konuştular.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
15 Temmuz Şehitler Köprüsü Çiçek Açacak
Çiftlikköy ilçesinde bulunan 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde çevre düzenlemesi yapılmaya başlandı. Köprünün altındaki kavşağa toplamda bin 600 adet çiçek ekildi.
Çiftlikköy Belediyesi ilçede çevre düzenleme çalışmalarına hızla devam ediyor. Bu çerçevede bir süren beri her hangi bir düzenleme yapılmayan 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nün alt kısmında da çiçeklendirme yapılmaya başlandı. Çiftlikköy Belediyesi ekipleri tarafından startı verilen çevre düzenlemesi çalışmaları kapsamında kavşağa toplam bin 600 adet çiçek dikilecek. Çiçeklerle güzelleşecek olan kavşağın ilçeye çok yakışacağını ifade eden Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, “İlçemizin daha yaşanası bir yer olması adına her alanda çalışmalar yapıyoruz. Çevre düzenleme çalışmaları da bundan bir tanesi. İlçemizde bulunan 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nün alt tarafı başlayan çalışmaların tamamlanması sonrasında çiçeklerle bezeli bir hale gelecek. Ortaya çıkacak görüntü ilçemize çok yakışacak” dedi.
Vatandaşlar da Çiftlikköy Belediyesi tarafından yürütülen çevre düzenleme çalışmalarına tam destek verdiler. Kavşağa çiçeklerle bambaşka bir görüntüye kavuşacağını dile getiren vatandaşlar, “İlçemizden her gün çok sayıda araç geçiyor. Bu kavşak ise trafiğin yükünü taşıyor. İlçemizden geçen herkes burada oluşacak güzel görüntüyü akıllarına kazıyacak ve ilçemizi gittiği yerde şahit olduğu bu güzelliklerle anlatacak. İlçe halkı ise uzun süredir boş duran bu kavşağın çiçeklerle süslenmiş halinin keyfini çıkartacak. Belediye başkanımız Ali Murat Silpagar ve ekibine ortaya koydukları bu güzel çalışmadan dolayı teşekkür ediyor ve çalışmaların bir an önce tamamlanmasını sabırsızlıkla bekliyoruz” diye konuştular.
En Çok Okunan Haberler