Yalova’da yapılacak 16 derslikli yeni okulun protokolü Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya’nın da katılımı ile Yalova Milli Eğitim Müdürlüğü ve Yalova Hafız Kız Ortaokulu Yaptırma, Yaşatma ve Koruma Derneği arasında imzalandı.
Haber Giriş Tarihi: 06.06.2024 11:24
Haber Güncellenme Tarihi: 06.06.2024 11:24
Kaynak:
Haber Merkezi
yalovamiz.com
Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya himayesinde; Yalova Hafız Kız Ortaokulu Yaptırma, Yaşatma ve Koruma Derneği ve hayırsever iş insanlarının bağışlarıyla 16 derslikli Hafız Kız İmam Hatip Ortaokulu'nun yeni binasının yapılmasına yönelik protokol, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Akmeşe ile taraflar arasında imzalandı. İmza törenine Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya da katıldı. Burada bir konuşma yapan Yalova Valisi Hülya Kaya: "Eğitime olan her yatırımın geleceğe yapılan yatırım olduğunu biliyoruz. Bu bilinçle Yalova'da eğitime yeni yatırımlar kazandırmaya devam ediyoruz. Yeni Hafız Kız İmam Hatip Ortaokulu binası da bu yatırımlarımızdan biri. Bu güzel projenin hayata geçmesinde emeği geçen Yalova Hafız Kız Ortaokulu Yaptırma, Yaşatma ve Koruma Derneği'ne ve hayırsever iş insanlarına teşekkürlerimi sunuyorum." dedi.
Yeni yapılacak okulun öğrencilere modern ve konforlu bir eğitim ortamı oluşturacağına da inandığını dile getiren Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya, “Yeni binasıyla Hafız Kız İmam Hatip Ortaokulu'muzda daha modern ve konforlu bir eğitim ortamı sağlayacağız. Öğrencilerimiz burada dini ve milli değerlerimizi öğrenmenin yanı sıra akademik açıdan da donanımlı bireyler olarak yetişecekler. Yalova'da eğitim yatırımlarına her zaman önem verdik ve vermeye devam edeceğiz. Eğitimli ve donanımlı bir nesil yetiştirmek hepimizin sorumluluğudur. Bu sorumluluğun bilincinde olarak çalışmalarımızı sürdürüyoruz." şeklinde konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
16 Derslikli Okulun Protokolü İmzalandı
Yalova’da yapılacak 16 derslikli yeni okulun protokolü Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya’nın da katılımı ile Yalova Milli Eğitim Müdürlüğü ve Yalova Hafız Kız Ortaokulu Yaptırma, Yaşatma ve Koruma Derneği arasında imzalandı.
Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya himayesinde; Yalova Hafız Kız Ortaokulu Yaptırma, Yaşatma ve Koruma Derneği ve hayırsever iş insanlarının bağışlarıyla 16 derslikli Hafız Kız İmam Hatip Ortaokulu'nun yeni binasının yapılmasına yönelik protokol, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Akmeşe ile taraflar arasında imzalandı. İmza törenine Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya da katıldı. Burada bir konuşma yapan Yalova Valisi Hülya Kaya: "Eğitime olan her yatırımın geleceğe yapılan yatırım olduğunu biliyoruz. Bu bilinçle Yalova'da eğitime yeni yatırımlar kazandırmaya devam ediyoruz. Yeni Hafız Kız İmam Hatip Ortaokulu binası da bu yatırımlarımızdan biri. Bu güzel projenin hayata geçmesinde emeği geçen Yalova Hafız Kız Ortaokulu Yaptırma, Yaşatma ve Koruma Derneği'ne ve hayırsever iş insanlarına teşekkürlerimi sunuyorum." dedi.
Yeni yapılacak okulun öğrencilere modern ve konforlu bir eğitim ortamı oluşturacağına da inandığını dile getiren Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya, “Yeni binasıyla Hafız Kız İmam Hatip Ortaokulu'muzda daha modern ve konforlu bir eğitim ortamı sağlayacağız. Öğrencilerimiz burada dini ve milli değerlerimizi öğrenmenin yanı sıra akademik açıdan da donanımlı bireyler olarak yetişecekler. Yalova'da eğitim yatırımlarına her zaman önem verdik ve vermeye devam edeceğiz. Eğitimli ve donanımlı bir nesil yetiştirmek hepimizin sorumluluğudur. Bu sorumluluğun bilincinde olarak çalışmalarımızı sürdürüyoruz." şeklinde konuştu.
En Çok Okunan Haberler